دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع برگزارشد
به گزارش روابط عمومی مرکزدوره آموزشی تکریم ارباب رجوع در سالن اجتماعات مرکز با حضور پرسنل بیمارستان برگزار گردید.
دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع برگزارشد
به گزارش روابط عمومی مرکزدوره آموزشی تکریم ارباب رجوع در سالن اجتماعات مرکز با حضور پرسنل بیمارستان برگزار گردید.
در این جلسه در مورد تکریم ارباب رجوع آموزش های لازم توسط خانم شاه زیدی کارشناس واحدبهبودکیفیت مرکز ارائه گردید که شامل مواردی از قبیل تعریف مشتری و ارباب رجوع و مشتری گرائی و نحوه جلب رضایت مشتری ، اصول اخلاق کارمندی ، فرهنگ بیمارستانی ، حقوق گیرندگان خدمت در بیمارستان ، منشور حقوق بیمار و نحوه رعایت آن و نحوه اطلاع رسانی صحیح گفتن خبر بد به همراهان بیماران بصورت حضوری یا تلفنی بیان شد .