• تاریخ انتشار : 1403/02/09 - 07:30
  • بازدید : 317
  • تعداد بازدید : 226
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

آیین گرامیداشت روز روان‌شناس و مشاوره

دکترسیدپوژیاشجاعی رییس مجتمع بیمارستانی شهدای تجریش بمناسبت گرامیداشت روز جهانی روانشناس از پرسنل واحد مشاوره امور بیماران این مرکز تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی ، دکتر شجاعی ضمن حضور درواحد مشاوره اموربیماران و قدردانی ازخانم صابریان روان شناس مرکزبراهمیت جایگاه مشاوران و روان‌شناسان در کشور تاکید کرد و توضیح داد: برخورداری از فضای پرنشاط و ایجاد فضای کیفی و امن برای خانواده‌ها یکی از مسائل مهم است که باید بدان توجه شود؛ به‌ویژه در عصر امروزی که شاهد تفاوت نوع زندگی‌ها با دوره‌های قبل هستیم و گفت‌وگوی بین‌نسلی نیز بسیار دارای اهمیت است.

ایشان  تاکید کرد: حضور روان‌شناس و مشاوره در بیمارستان ها باید نهادینه شود و باید توجه داشت که این موضوع لزوما نباید برای رفع مشکلات مدنظر باشد؛ چه‌بسا با برخورداری مستمر از نظرات تخصصی روان‌شناسان و مشاوران در مراکزدرمانی، بتوان از بروز و ظهور بسیاری از مشکلات پیشگیری کرد.

وی در ادامه به برخی از وظایف مشاوران و روان‌شناسان مانند: سالم‌سازی روانی جامعه و حل بحران‌ها اشاره کرد و نقش مؤثر و پررنگ این گروه از جامعه را در دوران شیوع بیماری همه‌گیر کرونا و عواقب متعدد آن یادآور شد.

دکترشجاعی  بااشاره به اهمیت و جایگاه مشاوران و روان‌شناسان در کشور، به دشواری حرفه‌ی این گروه از جامعه پرداخت  و از خانم صابریان روان شناس مجتمع بیمارستانی شهدای تجریش بااهدای لوح تقدیربرسم یادبود قدردانی کرد

  • گروه خبری : اخبار داخلی
  • کد خبر : 141805
کلید واژه
م. ز.
خبرنگار

م. ز.

تصویر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب