• تاریخ انتشار : 1403/04/23 - 11:41
  • بازدید : 313
  • تعداد بازدید : 271
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

گرامیداشت روزحراست ونگهبانی درمجتمع بیمارستانی شهدای تجریش برگزارشد

گرامیداشت روزحراست ونگهبانی درمجتمع بیمارستانی شهدای تجریش برگزارشد

بمناسبت فرا رسیدن  ٢٢ تیرماه مصادف با روز حراست و نگهبانی ، دکترسید پوژیا شجاعی  رییس مجتمع بیمارستانی شهدای تجریش باهمراهی دکترصدیقی معاون آموزشی ودکترنیری رئیس اموراداری مرکز باحضور درواحد حفاظت فیزیکی باهمکاران حراست دیدارو گفتگو کردند

براساس گزارش روابط عمومی ؛ همزمان با گرامیداشت روز حراست و نگهبانی ، از زحمات و تلاش های کارکنان اداره حراست و نگهبانان مجتمع بیمارستانی شهدای تجریش در پیشبرد اهداف سازمانی تقدیر به عمل آمد.

درابتدای این دیدار دکترشجاعی ضمن عرض تبریک، بر اهمیت ارتباط مؤثر همکاران حراست با بیماران و مراجعین و درک هرچه بیشتر شرایط سخت روحی و روانی آنان تأکید نمودند

ایشان اظهارداشت همکاران محترم حراست، جایگاه ارزنده ای در حفظ امنیت و حراست از اموال سازمان و سرمایه های مادی و معنوی دارند.
 
صیانت از اهداف و افراد سازمان و  به روز بودن دانش و اطلاعات کارکنان حراست، برخورد مناسب با سایر همکاران و به ویژه مراجعین و در نهایت حفظ کرامت انسانی از جمله وظایف مهمی است که در دستور کار این مرکز قرار داشته است.

 درادامه این دیدار  رئیس بیمارستان گفت: پاسداری از دستاوردهای حوزه سلامت یکی از وظایف اصلی نیروهای حراست است . وظیفه اصلی حراست مراقبت از سلامت بیمارستان است.

درپایان این بازدید  رئیس بیمارستان ازآقای حسنی مسؤول حراست و تنی چند از نگهبانان مرکزکه به نمایندگی از سایر همکاران خدوم واحد حراست حضور داشتند؛ با اهدا لوح تقدیر قدردانی کرد.

 


 

 

 


 

 

 

  • گروه خبری : اخبار داخلی
  • کد خبر : 144430
کلید واژه
م. ز.
خبرنگار

م. ز.

تصویر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب