يکشنبه ١٥ تير ١٣٩٩ - 
1 2 3
 
منو اصلی
آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 124109
 بازدید امروز : 397
 کل بازدید : 5464551
 بازدیدکنندگان آنلاين : 6
 زمان بازدید : 0.66
صفحه اصلي > نمایش اخبار 
 
 


  چاپ        ارسال به دوست

وبینار تخصصی مصرف گرایی رسانه ای در بحران، فرصت ها و چالش ها با محوریت بحران کووید-۱۹ برگزار می شود

وبینار تخصصی مصرف گرایی رسانه ای در بحران، فرصت ها و چالش ها با محوریت بحران کووید-۱۹برگزار می شود

وبینار تخصصی مصرف گرایی رسانه ای در بحران، فرصت ها و چالش ها با محوریت بحران کووید-۱۹، یکشنبه اول تیرماه برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، افزایش استفاده مردم از رسانه ها، به ویژه در بحران ها، فرصت های نوینی پیش روی بازار رسانه قرار می دهد.

همچنین استفاده همزمان از منابع رسمی و غیررسمی موجب انتشار برخی اخبار غیر علمی و غیرتخصصی شده است؛ همین امر آشفتگی و سردرگمی مردم و در نهایت سخت شدن مسیر مدیریت بحران را در پی خواهد داشت.

به همین منظور دکتر هادی خانیکی، رییس کرسی ارتباطات علم و فناوری یونسکو و دکتر حمید سوری، اپیدمیولوژیست و استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، یکشنبه اول تیرماه در وبینار تخصصی مصرف گرایی رسانه ای در بحران فرصت ها و چالش ها با محوریت بحران کووید-۱۹، به بیان نظرات و تجارب علمی در این حوزه می پردازند.

لینک های دسترسی به وبینار به زودی بر روی وبسایت، آپارات و اینستاگرام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی قرار می گیرد.


٠٧:١٩ - يکشنبه ١ تير ١٣٩٩    /    عدد : ٩٣٣٦٧    /    تعداد نمایش : ٢٣


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج




پیوندهای مهم
پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری
------------------------------------------
پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
------------------------------------------
پایگاه اطلاع رسانی دولت
------------------------------------------
نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری
------------------------------------------
پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا
مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی شهدای تجریش
آدرس : تهران - ميدان تجريش بيــمارستان شهداي تجريش
تلفن :25719-021
پست الکترونيک: pr_shohada@sbmu.ac.ir
© تمامی حقوق این سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شهید بهشتی می باشد.